Svar på kommentar

Anonym

Hej! Ibland skriver du att du ska titta på vampire diaries vilken säsong kollar du på då? Och vet du om säsong 4 går nu på tv? :)

Eftersom att jag inte kan svara för det var anonym så får jag svara här. Just nu kollar jag på säsong 2, jag kollar ju inte på tv utan på en onlinesida. ( haha, för så heter det väl? ) Där de flesta säsonger finns. Har redan kollat klart alla säsongerna men kollar om dom igen för det är så bra. ;)

Och säsong 4 kommer ut i september har jag för mig, möjligtvis oktober. Men i Sverige så brukar den ju komma lite efter, har jag för mig iallafall. Det står säkert någonstans på google, haha!

 

 

//Sofie

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0