Top of the world

Hallojs!
 
Ojoj, inlägget igår var väl kanske lite hårt, hehe.
Ajja, dagen idag var helt okej! Vädret suger men det vart väldigt lugnt, tiden gick snabbt och allt är bra!
Inte nog om det så hämtade världens bästa Rasmus mig från jobbet i sin epa, GRATTIIIIS RASSE FÖR KÖRKORTET, DU ÄR FAN BÄST, COOLAST OCH GRATTIS!! :D
Nu chillar jag hemma, ensam hemma och är väldigt skönt för jag behöver ta det lite lugnt. Jag och Kiwibiwiälskling chillar till hög musik, kopplade in hemmabiot till datan ( tvärtom kanske ) och dunkar lite.
Ska kolla film och så. Imorgon är jag ledig, fett gött! Får se, blir kanske bio med Fanny i jkpg!
uppdaterar sen!
 
snabba webcams bilder, men nu gick kiwi :(
 
puss
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: julia

Hej, fin blogg! Ser att ni är häst intresserade, så jag tycker att ni ska kika in på min blogg! Där kan ni läsa om hur ni lär era hästar lite enkla trix som puss m.m. Kommer skriva om massa trix i bloggen så fort jag har kommit igång. :)
Ha det bra, kram!

2012-07-31 @ 12:31:08
URL: http://hoorseey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0