You make it real

Hallojs!
 
Uhuu, ledig dag idag, fett gött.
Kimman, Joel och Oscar  ( antar att ni inte bli förvånade av att det är dom ) kom och hämtade mig innan idag. Vi åkte till sjön och dom badade, dock inte jag då mina ben är alldeles för vita för att visas och dessutom är det inte varmt. hehe.
Sen stack vi hem till Kimman och kollade på film, nicenice.
Nu är jag hemma för jag skulle äta, men maten är inte klar. kul. Har istället fått massa vatten på mig av mina småbarn till syskon.
Imorgon får vi se vad som händer, mamma vill att jag ska med till havet men jag hatar havet, det äcklar mig.
Har lite bilder men inga jag orkar lägga upp idag! 
puss
 
GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER, DET SUGER, BLOGG.SE SUGER !!!
 
Foto: Tips + face: http://teamlabom.blogg.se/

Bra ursäkt, eller hur? ;)Foto: Tips: Caroline Bonsman
Ansikte: http://swikman.blogspot.se/

Haha - Gilla om du håller med! Om du inte gillar kan du ju prata med din häst med vardaglig röst ;)
 
blir lite kopierade thetypicalhästmänniskan istället, haha.
 
//Sofie
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0