2012 mål

Kommer ni ihåg när jag satte upp mina mål/nyårslöfte för 2012?
  • Prince ska ha varit ute minst 4-5 gånger i veckan.
  • Jag ska springa minst 4 gånger i veckan, få ett A på Coopers.
  • Sluta äta så mycket godis, chips, cola o.s.v, och äta mer nyttig mat, hehe.
  • Spara pengarna, eller ja hålla i dem och köpa sånt som är VIKTIGT.
  • Helst komma ut på en Clear round med Prince, om jag får och kan och vi kommer så långt. Annars bara kunna hoppa en bana, och verkligen fixa till galoppen i där.
  • Skriva minst 3 A-prov. Hehe, bara för att..
  • Lära Lodis minst 5 nya trix. Helst cirkusbuga, buga, ligg, hov, spansk skritt eller något sånt, kanske stegra. :)
Detta var dom iallafall. Vet ni hur många jag har hållt? ;)
Jag har inte hållt ett enda jävla mål/nyårslöfte
  • Prince och Lodis har jag ju ett tag till på, det med Clear Round och trix men jag vet att det inte kommer fixas ändå, haha.
  • Prince har fått vila i över en vecka,
  • Lodis har inte lärt sig något nytt,
  • Jag har slösat upp pengar,
  • Jag äter mer än mest,
  • Jag har nog inte ens fått en enda a prov,
  • Jag har inte sprungit en enda gång
.
Förstår ni NU vad jag menar när jag säger att mitt huvud och hjärta säger 2 olika saker? ;)
( mitt huvud säger sluta ät och spring, men mitt hjärta säger njut och sitt still. )
Haha, jag är så jävla lat så det är inte sant.
Men ska försöka ta tag i mig själv, haha...




//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0