Dagens ridpass

Idag blev det uteritt, jag red Prince.
Det är otroligt hur han kan förändra mitt humör. När jag kom ner dit var jag illförbannad, när jag kom hem riktigt glad. Det gick sjukt bra, han var pigg och glad som vanligt, bråkade ingenting eller något.
Vi red en runda vi inte ridit på sjukt länge, en av galoppsträckorna, jääävlar, alltså jag bara kände när vi började trava hur han bara väntade på att få springa. Jag släppte honom och jävlar vad det gick, haha, men han är så sjukt bra. :'D
Jag älskar dig, min fina underbara häst. 
 
 
Förresten, så galopperade vi på en äng idag, har inte gjort det sen jag trillade av. Han gjorde INGENTING! :'D
Gud så glad jag blev, hoppas han lilla period är över ( innan kunde han stå still och få för sig att göra världens största bakutsprång och sticka ), men jag vill kunna ta fina bilder utan att sitta och veta att jag flyger utav fan vilken sekund som helst!
Jaja, lite bilder på min galnaturbonisse.
 
//Sofie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0