I'm not single and I'm not taken. I'm simply on reserve for the one who really deserves my heart

-
-
-
Hallojs!
-
Skolan var helt okej idag. Vi rensade bara skåpen och kollade på lärarna mot 9:an. Lärarna vann. ;)
Jag och Fanny var hemma hos Jonathan en liten stund också, haha! :)
Såg att dom har gjort om blogg.se också, haha det känns lite annorlunda men äsch, man vänjer ju sig. ;)
Imorgon är det SKOLAVSLUTNING, wiie! :D 
Ska inte klä upp mig direkt med klänning och så, känns för mycket nu men i nian så. Ska bara ha ett litet "finare" linne. Visar imorgon ändå, har med mig kameran så det blir biilder! Dock måste vi sitta i bokstavsordning ( fan så dåligt ) så lär väl få världens sämsta plats. fuck.
Men jag uppdaterar senare, kollar one tree hill nu så, puss!



Bara för det får ni en bild på Jonathan från deras konfirmation, hehe! :)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0