Muppismuppis

Hallloo!
 
Sorry för dålig uppdatering, idag har jag ju jobbat.
Det gick väl bra men det blev lite stressigt i slutet. När jag slutat kom Fanny så gick vi lite på mässan där nere, fick med mig en present och en helium-ballong som jag och Fanny snackade med.
( VIDEOBLOGG PÅ DET KOMMER, HAHAHHAHHAHA )
Imorgon ska jag jobba, så och sedan kanske jag ska flytta till pappa men vet inte om jag orkar packa eftersom att jag kommer hem på kvällen och måste göra stallet. Inget chill här inte.. -.-'
Nu sitter jag och Fanny här och gör ingenting. Vill ut men får inte.. -.-'
Men bjuder på lite webcams bilder, man måste ju bjuda lite på sig själv. PUSS FRÅN HYPERACTIVE
 
snyggingar, eyegasm eller?
 
//Sofie
 
 

Kommentarer
Postat av: hej det är silvia och s

vilka muppar!!!

2012-07-01 @ 21:10:19
Postat av: elma

skrev inte klart namnet

2012-07-01 @ 21:11:12
Postat av: och amela :D

vilka muppar!!!

2012-07-01 @ 21:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0