Puss

Kom nyss hem från stallet.
Hade inget att göra så jag gav mig in på att försöka lära Prince puss. 
Curiosa kan det och Lodis också. Har försökt med Prince innan men han har inte velat. I början va han typ som "dude, what the fuck are you doing ? ".
Så jag öppnade dörren till Curiosa och gjorde pusstricket på henne så att Prince såg. Sedan gick jag tillbaka till Prince igen, gissa vem som gav puss direkt efter det? :D Så jag försökte tills han kunde det.
Haha, alltså djur är så kloka. Så ja, med Curiosas hjälp så kan Prince puss nu. Oehört gulligt, om man frågar mig!
Så nu kan alla mina hästar puss, blir söta bilder sen. ;)
Mina hästar är allra bäst, och jag älskar dom allra mest! <3
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0