Sanningar om mig själv

* Mitt humör påverkas av vädret.
Är det sånna här äckliga regndagar brukar jag oftast vara lite sur, nere och så. Fint väder är det typ, yeah! 
-
-
-
* Jag vet egentligen inte vad jag vill, även om det verkar så.
Vad jag vill göra med mitt liv, gymnasium och allt annat i mitt liv. När det gäller mig och andra, jag har faktiskt ingen aning. Jag bara hänger med liksom. Men jag vet, att vart det än är, så tänker jag inte åka om jag inte får ta med mig Prince, om jag så måste gå på ett gymnasium jag inte vill gå på egentligen. Han är allt, han är det.
-
-
-
-
* Jag visar aldrig vad jag känner.
När jag kanske egentligen bryr mig sjukt mycket, så säger jag alltid; Jag bryr mig inte, det vet jag redan. Eller något liknande, det känns bäst så. xd
-
-
* Jag har haft typ 30000 olika hårfärger.
Ilsvart, svart, mörkbrun, ljusbrun, mörkblond, blond, illblond, röttaktigt, haha o.s.v
-
-
-
* Jag tar fortfarande bort kanterna på vissa mackor. 
Hahaha, som sagt, jag är ganska kräsen när det gäller mat, och jag kan inte äta om jag inte gillar det, då skippar jag hellre allt. Haha. (a)
-
-
-
* Jag förlåter alltid folk fastän de inte alltid förtjänar det. 
Hahaha, och jag vet att när Fanny läser detta tänker hon ; jaaaaa -.-' 
Haha!
 
känner igen mig lite där ja
-
-
-
* Jag hatar sprutor.
Haha, jag får panik när jag ser dom. :(
 
 
tidsinställt!
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0