SOMMARLOV

Jag behöver nog inte säga mer än så!
Dom som var med i sommarshowen var jätteduktiga, som vanligt! :)
Just nu laddar jag in typ 300 bilder på datan, har lite från de senaste dagarna och de lär komma upp i lite olika inlägg senare under dagen.
Efter skolavslutningen var jag hos mamma och åt lite gott, hälsade på hästarna en sväng och nu sitter jag här. Jag vet inte vad som händer ikväll, kanske hp, kanske tjejkväll eller både och men jag ska ju jobba imorgon. Det känns as pinsamt eftersom att det är första gången jag jobbar där, smått panik, huh. :(
-

Men skriver mer och laddar upp bilder lite senare! 



Här har ni 2 bilder på 9B, de som slutade idag som Fannybanny tog med min kamera!

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0