Svar på kommentar

fick en kommentar om vilket objektiv jag använde på bilderna jag la ut innan idag och om jag redigerar mina bilder så tänkte svara på det!

För det första så använde jag mig utav mitt 50mm objektiv + ett close up-filter på de flesta utav bilderna.



och för det andra så, ja jag redigerar alla bilder jag tar och hur jag redigerar mina bilder är jättesvårt att säga då jag anpassar mig efter hur bilden ser ut och så. men det är oftast kurvor, kontrast och färgbalans som jag ändrar.

Men jättekul med frågor! bara fråga på om ni undrar något om hur jag fotograferar eller om kameran! :)

-Fanny





 

Kommentarer
Postat av: Anonymus

Okej Tack ! Vilket program redigerar du i ?

2012-06-18 @ 14:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0