Hissar & Dissar


-
* Att det snart är sommarlov!
Endast några få vanliga dagar i skolan, resten så är det något vi ska göra. Hur sjukt skönt är inte det? Känner på mig att denna sommaren kommer bli sjukligt bra, det har aldrig gått så bra mellan mig och Prince och jag har helt underbara vänner.
-
-
* Jobba på HC i sommar!
Det blir ganska nice ändå, moneymoney är alltid bra!
-
-
* Vattenmelon!
Det är sååå himla gott.
-
-
-
-
* Att vi börjar nian efter sommarlovet.
Eller, det är ju kul så, men seriöst, jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Jag vill inte växa upp, jag vill inte skiljas från min klass och mina kompisar ( det är i princip omöjligt att hålla kontakt med alla ifall jag flyttar ), och ja.. Nej, tiden får gärna stanna som det är nu för nu går allt så himla bra! Och tiden går ju så jävla snabbt.
-
-
* Bloggar utan bilder!
Det är mycket tråkigare att läsa en blogg om det knappt inte finns några bilder. Tycker jag :)
-
-
* Folk som inte vågar vara sig själva.
Som försöker göra precis som alla andra, ha samma stil, samma personlighet o.s.v. Det är bra att vara annorlunda! :D
-
-
;)
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0