Inte lika ung men precis lika dum

Hallojs!
-
Idag vaknade jag ganska tidigt, runt halv tio eller något.
Jag har luggit i sängen vid datan hela dagen, eller ja, sen jag vaknade iallafall. xd
Nördat sönder One Tree Hill, och alltså killarna.. Jag dööööööööör.
Lilla Kiwi har sovit i MIN säng i någon timme nu, hon är så söt lilla tjejen!
Det blir väl ridning lite senare, men ser just nu att det blåser ute och det uppskattar inte mina hästar men vi får se hur det blir. :)
Förövrigt är det helt sjukt att det är mindre än en vecka till sommarlov. Denna sommaren blir nog bra, tror jag. Hehe :D
Vi hörs sen, puss!



Hon är så söt lilla Kiwi! Och jus det, ska till tandläkaren på måndag ,fuck life

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0