Vill du inte ha mig som jag är, så är det inte mig du vill ha.

Hallojs, igen!
-
Jag vet att uppdateringen är lam just nu. 
Jag har kollat på oth hela dagen, la mig i soffan runt 9 och har luggit där hela dagen, förutom när jag cyklade ner och tog av hästarna täcket. Vilket liv jag har, don't u think? ;)
Jag ska sova snart, kolla klart något avsnitt på oth, det är ju sova tidigt eftersom att jag ska jobba imorgon. Och jag vet att uppdateringen är lam överhuvudtaget, men lovar att jag ska ta tag i det någon dag nu, ta massa nya bilder på mig och fanny, på hästarna och massa sånt. Och skriva mer intressanta inlägg istället för - idag har jag gjort det här och det här - inlägg.
Jaja, vi hörs kanske imorgon, ska jobba sen stallet,långa dagar, så ja, puss!


bjussar på 2 old webpics!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0