Why won't you be my blue skies,so I can be your sunshine?

Sååå sitter man här vid datan, återigen.. Min bästavän?
Nej, men alla har kommit och så nu. Det är 10 barn ( okej, egentligen bara 8, 2 räknas inte som barn men jag är fortfarande lite äldre än dom ;) ), hehe! :D i'm the boss
Troligen så kommer kvällen spenderas framör tv:n men barnfilmer, hoppas dom väljer draktränaren för den vill jag se ( !! ) Hahaha, nolife.
Om dom inte vill så får jag väl komma på någon vit lögn.. Oj, alla filmer försvann nyss, vi får kolla på draktränaren iallafall!
Haha, nej men gud vilket inget liv jag har. Ska sluta babbla om ingenting nu, vi hörs ikväll med någon rolig uppdatering, puss!


HEHE, två random bilder från dagen. Jag har, med andra ord, sminkat mig med mascara och käkat glass! Gott elleeer?


Och lite mer bilder från konfan, det blev as dåliga foton och jag orkade inte bry mig om att redigera inställningarna när jag fotade, så hehe. Fannys bilder blev bättre så hon lägger säkert ut dom sen!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0