You cant expect me to be fine, I dont expect you to care

Halloojs!
-
Skolan var nice idag ! Awesome friends
Har inte gjort så mycket, ska baka något snart men först ska jag dregggllaaa framför One Tree Hill! ( Sanning nr 1, jag skrev dreggllaaa eftersom jag inte vet om det stavas dregglar eller dreglar. lolz )
Vet inte vad jag ska gör idag faktiskt.
( Sanning nr 2, jag vet att jag bara kommer sitta inne och nörda vid datan men vill inte låta som en nörd. )
Imorgon är det stallet som gäller, kommer vä lantagligen rida en sväng och så fixa stallet.
Men slänger upp något "roligare" inlägg sen, puss!


Randoom bild - check

//Sofie

Kommentarer
Postat av: emma.

skitsöt bild!

2012-06-04 @ 17:13:50
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0