8 - Det bästa & värsta minnet jag varit med om

8 - Det bästa & värsta minnet jag varit med om
-
-
-
Alltså, jag har nog egentligen inget direkt bästa eller värsta minnet.
Mitt bästa minne är svårt, för jag har så otroligt många.
När jag fick hem Prince, när jag var med Brunte och tävlade, när jag och Brunte hoppade eller när Prince gick en hel ritt utan att bråka.
Något sånt då var jag riktigt lycklig iallafall, haha.
-
Mitt värsta minne vet jag inte, har inga direkt sånna mega dåliga.
Men när jag inte hade Brunte mer och visste att man kramade honom och intalar sig själv " detta är sista gången," det var.. Ja, obeskrlivgt.
-
Men ehm, ja.


Haha, bild från första gången. Ja, ni ser ju minen bara haha! Så otroligt fin.



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0