A drop in the ocean

Hallojs!
-
Dagen var helt okej. Slutade halv tre, ganska så jobbig dag men funkade helt okej ändå! Gör ju inte så mycket, hehe..
Anyway, sen var det hemma och spelade fotboll och lillebror. Det gick skitbra, tills jag började säga " ha-ha" när jag tog bollen eller han missade målet. Då blev han sur, tog och sköt bollen på mig x-antal gånger samt kastade saker på mig. Då var det han som sa " ha-ha " och jag aaaaj!
Jaja, sen var det ridning och nu sitter jag här! Ska platta håret snart!
All nödvändig information på en gång alltså, oj oj oj..
Jaja, sista dagen på praoen imorgon, sen är det back to Hp-schoolan.. Noooooo!
Men nu ska jag dra, vi hörs!



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0