Crown Prince L

Idag blev det uteritt som gällde för mig och Prince, som vanligt!
Det gick bra, men Curiosa sprang vid stängslet vilket gjorde Prince osäker. Han stannade därför någon gång, vände men ah sen gick han! I början var han lite spänd men gick över inom kort.
Vi mötte bilar, moppegänget ( adam, macke anton ;) ) bussar och ah, han reagerade knappt!
Sen så ah, blev det lite trav och i slutet galopp. Han var sååå himla underbar, han sprang inte så överdrivet fort ( eller så har jag vant mig vid farten ) men hade mer kontroll än vanligt, kunde öka och han saktade av så när jag ville!
Åh, vad jag älskar min underbara häst!



bild sen i somras. :)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0