Curiosa - 27 mars

Idag blev det uteritt, det gick förjävligt.
Det började redan i stallet, när hon fattade att inte Prince skulle med blev hon jätte stressad och hetsig. Men jag tänkte att det skulle gå över när jag hoppat upp, men det gjorde det inte.
När jag väl hoppat upp ( hon stod ganska stilla ) så travade hon omkring, sen bara vände hon om och sprang mot Prince som stod i hagen.
Jag visste redan då att det skulle bli kaos men Martina skulle precis ut med Lodis då Agnes red henne så jag hängde med dem.
Det gjorde ju inte saken bättre. Först så bara stod hon still, sen så travade hon och tillslut när jag röt till på henne så flög hon åt alla håll. Hoppade till, sparkade bakut och kickade ut. Typ sådär var 10:e meter, trots att Lodis var med. Hela tiden, gnäggade, hoppade och ja.
När vi väl var på hemvägen och hon fick se Prince, så blev typ allting bra igen.
Hon har ALDRIG visat upp denna sidan, och iofs så har hon faktiskt bara ridit ut med Prince och det tycker hon är hur kul som helst. Men utan honom så vill hon helt enkelt inte. Så jävla typiskt ston. -.-'
Jag hade faktiskt trott att det skulle gå asbra. Jag var arg, besviken och frustrerad. Men jag tar hänsyn till att vi faktiskt inte har haft henne alls länge, och att hon är ung. Hon har väl inget direkt självförtroende heller.
Blev bara en liten kort runda iallafall, ville inte bråka med henne.


gammal bild

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0