FULLKOMLIGT ÄLSKAR VÄDRET.

Hallojs!
-
Skolan var helt okej idag, Fredagar är tummen upp!
Stack till stallet innan, gosade med alla hästarna i hagen. Aww, så duktiga. Alla kom och ville vara med mig ( ;) ) men gjorde typ att dem skulle backa utan att jag rörde dem och så. Det gick super, t.o.m Prince var med! Han är definitivt inte den hästen som vill vara med i hagen när man kommer, haha. Och Lodis gnäggade efter mig att jag gick, ååh höll på att dö!
Jaja, nu sitter jag här och ska snart upp och fira Moa och Mamma.
Har tagit med mig massor av plugg hem, för i helgen måste det pluggas. Mamma och dem drar till Idre och jag stannar hemma, jag har alltså stallet helt själv vilket säger att jag kommer få släppa ut, släppa in och motionera 3 hästar själv, lär inte ha tid för att plugga i veckan.
-
Jaja, vi hörs senare!


trull, trapp, tripp ! ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0