Hissar & Dissar




* Påsklov!

Behöver jag ens säga mer?!
-
-
* Att Laura kommer på Måndag!
Vi ska ha sååå himla roligt.
-
-
* Bilder!
Älskar att fota och det är alltid kul med bilder.
-
-
* Min hääst!
Han förtjänar en hiss, för han är världens bästa. Har lust att skriva en hel bok om honom för det finns så mycket att säga, men det går inte förklara! Min älskade, mitt allt, Min Prince.
-
-
-
* Vädret!
Hatar kyla!
-
-
* Att Prince har tappat en sko!
Buhu. Tur att hovslagaren kommer på Måndag.
-
-
* Läxor på lovet!
Blää, när jag har lov så vill jag bara glömma allt som har med skolan att göra!
-
-
* Skinnjackor!
Alltså, visst, sure dem är assnygga, inget fel på dem. Men när typ sådär 95 % av alla har dem, så känns det utjatat. Nej, en skinnjacka ska inte jag köpa iallafall! ;) Haha, men dem är väldigt snygga och så!
-
-



//Sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0