I miss you

Hallojs!
-
Uhu, vilken jävla dag.
Typ 6-timmars bilresa, herregud. Jaja, steg upp vid 7 och sen bär det av mot Ronneby, som det hette.
Sen vet ni ju typ redan allt. När vi kom hem så fixade vi stallet, och sen har jag packat och nu sitter jag hos pappa.
Ska iallafall hjälpa mamma att släppa ut hästarna imorgon, det var tydligen kaos nu ikväll så hjälpte till då också, haha..
Nu är jag extremt trött, så ska gå och sova snart. Skola imorgon, ORKAR INTE. Fuck life
Hehe, nej men det är faktiskt studiedag på Onsdag, sååååå skönt. Har inte sovit ut på hela veckan, buhu. Dagen kommer iallafall spenderas i stallet. :)
Nuuuuuuu ska jag gå och sova i min alldeles underbara säng! Okej, sängen hos mamma är bättre än hos pappa, men tycker om denna sägen också. Hehe.
Heeejsvejs !




HAHAHHAHAH, tänkte på när vi släppte ihop hästarna.
Prince och Curiosa ( damn, glömmer alltid bort namnet men tänker på curry.. ) sprang direkt. Lodis typ fattade inte först, väntade 15 sekunder sen bara; jaha, så det är nu delen kommer när vi springer?!
Haha, så gulligt. :)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0