never regret anything, because at one time it was exactly what you wanted.

-
-
Hallojs!

-
GISSA VEM SOM KLARADE COOPERS! Haha gud det trodde jag aldrig. Har inte varit ute och sprungit eller ansträngt mig något vidare på ungefär 1 år, haha! Jaja, det var ingen vidare tid egentligen men skitsamma, jag klarade det och det är jag glad över, haha. Men kan säga att jag har riktigt ont i benen och jag trodde jag skulle dö där ute när jag sprang, men jaja.
Dagen har varit ganska okej, Engelska provet gick skit, tyvärr haha.
Imorgon har vi matteprov och det lär gå ännu sämre, men jaja!
Iallafall så har jag inte gjort så mycket idag. Kom hem och åt, sen satt jag vid tv:n och höll på att somna. Är så otroligt trött.
Sen släppte jag in hästarna, duktiga som vanligt.
Imorgon ska jag iallafall rida, och sova tidigt. Har även utsläppet på Lördag men på Söndag ska jag få sova, freedom.
Nu ska jag plugga lite och sen sova, är as trött.
Hejsvejs!



Min Prince är världens finaste!
Imorgon ska han iallafall ridas, hej överskottsenergi häst!
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0