Outside I'm smiling, but inside I'm dying

Hallojs!
-
Skoldagen var helt okej! Det är typ chill på de flesta lektioner just nu. :)
Efter det blev det stallet, fixade först och sen tog jag ut Curiosa, fina tjejen! :) Var hos Fanny en sväng innan också, alltid lika trevligt! ;) Nu ligger jag här i min älskade säng och bara njuter av att det är studiedag imorgon, LOVE.
För det första ska jag sova ut ordentligt vilket jag inte gjort på hur länge som helst. För det andra, så ska vi ut med alla hästarna imorgon! :) Sen har jag utvecklingsamtal, OMGF !! På en studiedag, jag som ville slippa allt som har med skolan att göra.
Nu ska jag iallafall kolla på Wildfire ( sista avsnittet i säsong 2, BUUUHU ) och sen O.C! :)
Det blir nog att sova ganska tidigt idag också, är helt slut.
Men vi hörs senare! :)


Ni får en lagom charmig bild på mina tre små älsklingar! ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0