Påååsklooov!!

Hallojs!
-
Skolan var faktiskt ganska så bra idag. Var glad tjej, för nu är det PÅSKLOV!
Fyfan vad skönt, ska hitta på massvis!
Jaja, drog till stallet när jag kom hem. Tog in Prince och tänkte rida, och givetvis har han tappat en sko! Fan vad besviken jag blev, vill ju rida! Men hovslagaren kommer på måndag, så ja. Småtjejerna var och borstade Lodis lite.
Jag cyklade hem och hämtade kameran och har tagit en del bilder som ni ska få se sen! :D
Alla hästarna bara stalkade mig, vart jag än gick så följde dem efter mig. Visst, det är väl kul så men haha, det blir inga bra kort!! Det är inte lätt att vara populär. ;)
T.o.m Prince gick efter mig, aww vad jag tycker om den hästen. Curiosa är bara allmänt läskig när hon följer efter, känns som om hon ska döda mig eller något, haha.
Ska ner och ta in hästarna om någon timme, sen ska jag passa syrran!
Men bilderna kommer ikväll, så vi hörs senare!

Gammal bild på mig och Prince, haha.

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0