Skoolan

Alltså, jag har inget att blogga om för tillfället, så kan skriva lite om skolan!
-
-
Idrott - Alltså, egentligen så tycker jag idrott är jättekul. Jag älskar att spela t.ex fotboll och så. Men däremot gillar jag inte att kämpa, jag hatar att jobba. Det förstör liksom allting, haha. Dessutom har jag ingen kondis längre.
-
Matte - Alltså, jag har både lätt och svårt för matte, det beror på vad det är. Men om det är svårt, så blir ganska tråkigt. Men är det lätt, så är det ganska så roligt.
-
Engelska - Haha, en av de tråkigaste ämnen. Men inte just för att det är engelska, men alltså jag hatar att prata högt inför alla vilket man oftast gör. Och det gillar jag inte!
-
Tyska - Haha, också en av de tråkigaste ämnen. Dels så är det ganska svårt, att lära glosor och sånt är enkelt men inte allt annat. Även här måste man prata mycket inför alla och det gillar jag inte!
-
No - Det är ganska okej faktiskt. Tycker inget speciellt, varken tråkigt eller roligt.
-
So - Samma här, varken tråkigt eller roligt. Men ganska bra ändå.
-
Hkk - Haha, inte så jättekul då jag inte är bra på att laga mat, haha!
-
Musik - Inte kul då jag verkligen suger på musik, haha!
-
Svenska - Det är ganska så bra, dels så har jag väldigt enkelt för svenska och det gör väl en hel del.
-
Slöjd - Tråkigt, haha för jag fattar ingenting. Gör bara enkla saker men det är chill!
-
Bild - Chill, ganska roligt men är dålig på det, haha!
-
-
Tror inte jag glömt något ämne nu, haha.
Förresten, så är min klass faktiskt väldigt bra!
Vi fick ju göra om klasserna till 3 klasser förra året istället, då våran klass var för stökigt. Saknar många, men är ändå ganska nöjd!
Vi är fortfarande störiga men kul har jag iallafall.
Och jag vill bli veterinär sen tror jag. Vill iallafall gå på Tenhult, med Fanny!


Gamla klassen

Nya klassen


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0