sometimes people who are thousands of miles away can make us feel better than people right beside you.

-
-
-
Nu ska jag bara stå ut denna veckan som förmodligen lär bli ganska hård.

Men sen är det PÅSKLOV!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Har massvis att göra. Laura kommer förövrigt hit och det kommer bli så otroligt kul! Vi kommer rida hästarna en hel del, och jag LOVAR att det kommer massa med bilder !
Jag har lovat pappa att jag ska jobba i trädgården också, och måla garaget, eller ah, jag gör det inte gratis  ( ;) ) och jag behöver lite pengar för att spara ihop till det jag vill ha!
Dessutom så vill jag inte vara så lat som jag faktiskt är.
---
Men ja, nu ska jag gå och platta mitt hår och sen sova! Har en tuff vecka framför mig. ;) Nej, men ganska mycket plugg, hästarna och ja mamma brukar ju göra det mesta så jag brukar ju slippa det, hehe...
Förövrigt är jag riktigt glad numera, livet känns otroligt bra faktiskt! :D


Min fina Prince.

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0