I'd never let you go

Här är lite av mina planer, dessa dagar som kommer !
-
Självklart så är det stallet som gäller. Blir en hel del ridning på Prince, och Curiosa när jag kan rida med sällskap. Jag vill inte pressa henne, vi har ju inte ens haft henne en månad.
Sen är det ju PÅSKLOV!
Kan inte beskriva hur fruktansvärt skönt det faktiskt är.
Laura kommer hit, vilket jag är så glad över! :'D Vi lär rida ut en hel del på Prince och Curiosa, men vi kommer ha det bäst. Tjocka oss med ton av onyttigheter och vi lär snacka så mycket att vi kommer bli stumma. :) 
Jag kommer väl också att arbeta lite, eller ah, fixa trädgården och måla garaget.
HAR JAG SAGT ATT KILLAR I SNICKARBYXOR ÄR GRYMT HETA?! Iallafall de flesta. :)
-
Kommer aldrig glömma, såg en kille i snickar byxor, keps och en piercing vid ögonbrynet. OMG, så het var han.
OCH JAG KAN LOVA ER ATT NI KOMMER FÅ MASSVIS AV BILDER.
-
-
-
Ni får bild på Robbie Amell för han är så förbannat snygg.



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0