Goodbye my lover

Hallojs!
-
Nu är jag hemkommen från Ullared.
Det blev typ bara hästsaker. Gick typ över 1000 kronor och jag köpte inte ett enda plagg till mig själv, förutom en ridtröja hehe. Hatar att shoppa kläder, dö tråkigt.
Anyway, blev massor av hästsaker. Men Curiosa har iallafall färgen ljusgrön nu har vi bestämt, så ah vi ska köpa ljusgröna saker och sen rött. Blir nog ganska så sött. :)
Det blev massa  andra saker också, tänkte lägga upp bild på allt men jag orkar inte. Trots alla onödiga saker så är jag ganska nöjd ändå, fick ju ändå det jag ville ha och behövde mest. :)
Men ska på utvecklingsamtal om någon timme, så ja vi hörs efter det!
Skola imorgon också, orkar inte. Fuck life

Nu blir det O.C, SÅ JÄÄÄVLA BRAAA !!


Ni kan ju få en bild på drickorna jag köpte idag. ;)
looove


Btw, så såg jag han "Ullared Morgan" också, hahaha ;)


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0