When it's raining i just can't go out, but i don't know why

Hallojs!
-
Det gick superbra att släppa ut hästarna idag. Tog Curiosa och hon skötte sig super!
Jag berättade inte om vad som hände igår, men mamma skulle ta in dem, tog in Lodis först och sen hade hon tänkt ta Curiosa. Curiosa vägrade gå så mamma tog Prince istället. Curiosa fick då panik eller något och sprang rakt genom stängslet. Men stängslet ville väl inte ge efter helt men hon gjorde sönder tråden iallafall, men ah.xd
Sen kom jag ner och hjälpte henne, Curiosa vägrade även då gå genom hagen men jag fick gå bakom och smacka lite, sen gick hon och flög i luften någon gång.
Idag gick det super att ta in henne, jag tog ju Curiosa och hon skötte sig utmärkt! Var även med henne lite innan i hagen, testade bara lite saker som att snurra, backa o.s.v Gick utmärkt, men dock så har hon inte alltför mycket respekt utanför hagen, men men. :)
Skolan idag var helt okej. Sibylla in my heart
Imorgon är det Tisdag, ÅH ORKAR INTE.
Men behöver bara stå ut imorgon, sen är det STUDIE DAG WIIIIE!!!! :'D
Jaja, kyrkan var ganska lam. Det var bara jag, Fanny och Rasmus hahah! Imorgon är det iallafall stallet som gäller, jag tror jag ska gå lite med Curiosa och så. :) På Onsdag kanske vi rider en sväng ,får se. Vill inte gå för snabbt fram med henne heller, i.om att hon faktiskt är ung ännu. Ny omgivning också. :)
Byyyyye ! :)



Cooolingarna.

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0