Why give people second chances when there is people who is waiting for their first?

-
-
-
Hallojs!
-
Skolan var helt nice! Nästa vecka Mån-Tor, så är det prao för min del. I kulltorps skolan, haha kill me now!
Iallafall, sen var det stallet. Red Prince, red Curiosa och gick en sväng med Lodis. Aww, mina fina hästar! :')
Curiosa och Prince kommer dock inte överrens alls. Curiosa kör över Prince totalt, vilket jag inte tycker om alls. Min lilla stackars älskling.. :'( Nej, det är bara jävla ston som gör sådär.  Tycker dessutom Prince kan säga till, men det gör han inte. Är det någon häst som behöver äta, så är det Prince. Och Curiosa tar ju hans hö också i hagen, men ja. Vaaalackar ska det va, 4-life! ;)
Var alltså en ganska lång dag i stallet, och ändå gjorde jag inte så mycket.
Jaja, förresten när jag skulle spänna barbackagjorden på Curiosa, så klämde jag tummen och fan, blodet bara rann från tummen! Omg, fick panik. Hade varken plåster eller papper, så fick ta ett sånt klister från en ny borste, haha omg.. Det funkade iallafall så länge. ;)
Jaja, nu sitter jag här med en riktigt kall och god monster, love it!
Nu ska jag droga en massa O.C, njuta av att jag har en helg framför mig, slänger upp något inlägg sen!
Ha det bäst! :D



Bara för att jag är på så bra humör, får ni en bild på mig också hehe :D
Tror förresten inte jag tål monster direkt. Är sådär hyyyper just nu, inte bra..

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0