Why start a fire?

Vi har byggt en "bro", precis efter hagen då det är typ som ett dike, inte djupt eller långt men ja.
Brädorna liksom "lyste" om man jämför med jorden. Lodis gick på utan tvek, inga problem.
När det kom till Curisa och Prince var det livsfarligt.
Curiosa nosade någon gång, sen backade hon bak och vi stod där en bra stund. Prince nosade inte ens utan vände bara om. Mamma gick istället jämte med Prince men jag skulle bestämt över med Curiosa, visa henne att det inte är farligt.
Curiosa nuddade lite med hoven och sen hoppade hon världens jätteskutt över, vet inte ens hur jag hann flytta mig eller reagera, men ja. En grym hoppare är hon iallafall.
Annars blev det bara lite mys med hästarna för min del idag. :)



Curiosa

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0