You can't back down

Hallojs!
-
Som Fanny sa, min data är nästan r.i.p nu. Fläkten har gått sönder så den låter som en jävla gräsklippare, ledsen tjej här ja!
Jaja, dagen var okej. Har umgåtts mycket med syrran, stallet och sånt! Färgade och klippte nyss mitt hår, omg.. Står inte ut med förändringar. :(
Imorgon har jag ju prao, eller ah måndag till torsdag, döda mig nu! Kommer vara helt mobbad.
Men vi får se, jag ska försöka låna datorerna min familj har tills min fixas!
Vill inte ha någon ny, jag och min data har gått igenom för mycket för att bara skiljas åt. </3
Men vi hörs hörni! :)


Gamla bilder i repris då jag inte har någon på denna datan, noo.

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0