Crown Prince L - 19 maj

Idag red jag ut med Fanny och Sunny.
Han var så extremt duktig. Han stegrade till någon gång och vände, vet inte för vad men det gör ingenting. Han börjar lita och lyssna på mig mer och mer, sååå himla glad för det.
Han vart iallafall as pigg. Fattade galoppen bra, men höll den inte och sen bara travade han. Han stack totalt, men jag lät honom sticka, ingen ide att ens försöka hålla in honom. Han blir så himla glad när han får springa, så ja.
Dock så brukar han alltid lugna ner sig efter, men inte idag. Herregud, han skulle bara springa och ja, haha sjukt!
Men han var så extremt duktig, och pigg!
Jag älskar min häst så otroligt mycket!
Världens bästa.


Min lilla turbonisse.

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Peter

Sofie !!!

En månad sedan vi köpte dessa skor ,trodde inte du skulle rida i dem ......

2012-05-20 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0