Curiosa - 19 maj

Det blev att rida lite i hagen idag.
Skulle inte rida först egentligen, då Moa skulle rida. Det gick bra för dom! Så red Linus något varv.
Sen hoppade jag upp och red lite, bara lite enkelt. Halter, volter och lite trav. Hon skötte sig jättebra. :)
Jag fotade lite, dock blev det inga bra bilder, men bättre än inget!

Moa och Curiosa:










Jag och Curiosa:
Haha, och jag vet att man inte ska rida i sånna skor, men hade inte tänkt att rida så ni får gärna ha lite förståelse för outfiten, haha. ;)
Och jaa, rider jag i sånna skor, fastnar och dör, så är det ju MITT problem, right? :D
-
Familjen tog några bilder, så ah, säger det.. HEHE




Haha, så stor är jag väl inte, eller?
Jag känner mig stor iallafall, men ja.

Jaja, hon är fin iallafall! Imorgon så får hon gå i skogen. :)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0