Dagens ridpass

Idag red jag ut på Prince, och Mamma hängde med på Curiosa.
Det gick sååå otroligt bra!
Vädret var underbart, han var pigg och glad! Sen var det några ställen han ALDRIG gått förbi utan att bråka, med mig eller någon annan. Han tvekade lite sen gick han, åååh vilken underbar häst jag har! Det märks, han börjar lita på mig mer och mer nu.
Galoppen gick perfekt, han tog galoppen direkt och ja. Jag vet hans knappar nu, och han vet exakt hur jag är. Minsta lilla rörelsen och han vet exakt vad jag ska göra eller vill.
Sen så var han bara så underbar.
Nej, min häst gör mig så otroligt lycklig. Bäst i världen är han.




Min lilla turbonisse, så charmig! :'D

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0