Du kan inte klamra dig fast i drömmar och glömma leva

Hallojs!
-
Dagen var helt okej! Ganska chill faktiskt.
Well, när jag kom hem från skolan drog jag direkt upp till stallet. Hästarna har fått nytt bete nu, sååå dom var riktigt nöjda och glada!
Curiosa steg dock på min fot, fyfan, så ont har det aldrig gjort innan. ( hade tygskor ). Blev helt svimfärdig och nu har jag fruktansvärt ont, har antagligen fått en spricka. fuck life
Nu sitter jag och kollar på Ice Age 3, hahahah jag dör!
Jaja, imorgon är det.. hmm.. FREDAG!!!! :D Yeeeey!
Jag ska hänga med Kimman hem, sen ska vi till Hillerstorp sen ska vi sova där, ännu mera yeey!
Nu måste jag gå, vi hörs!


Kimman och Trip! ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0