fall down seven times, stand up eight

Hallojs!
-
Skolan var helt okej! Måndagar är typ alltid chill, haha.
Konfan var laaaam, men efter det så drog jag, Fanny och Ellis till Hillerstorp för att kolla på killarnas match! HAHAHAHAHAHA, olivia var med och jag kan säga att jag skrattat mycket, och varit en grym publik! ;) Dom vann iallafll med 3-2, aaasnice!
Sen tog jag in hästarna, som givetvis hade någon damp. Var livrädda för den självgående gräsklipparen, så dem typ galopperade runt i 10 minuter. Palla. -.-'
Nu kom jag typ nyss hem, ska snart sova för jag är sjukt trött!
Imorgon är det jobba, så vi hörs! :)


Gammal bild på min charmiga häst.. Hmm..

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0