Lite sanningar om mig själv

* På skoldagar plattar jag håret varje morgon, och på kvällen när jag har duschat. Alltid.
Så slipper man stiga upp så tidigt på morgonen. ;) Och ja, där har ni anledningen till varför mitt hår är så himla slitet.
-
platt hååår ska de vaaa! när det gäller mig ;)
-
-
*  Jag tröttnar på låtar jättefort.
-
-
* Jag äter typ hela tiden.
Jag älskar maat! Skulle kunna leva på pizza!
-
-
* Jag har världens fulaste naglar.
En anledning till varför jag hade lösnaglar på konfan, haha. ;)
-
-
-
* Jag blir så inne i serier/filmer.
Är det en snygg kille, skriker jag. Är det lyckligt, ler jag . Är det sorgligt, gråter jag o.s.v.
-
-
* Jag har lätt för att umgås med nya personer.
-
-
* Jag döljer alltid vad jag känner.
Bortsett från när jag är glad då. ;) Om jag är ledsen, jag ler och bara, allt är peerfekt! Om jag är rädd, äääsch! Haha, ja ni fattar. ^^
-
-
* Jag har en riktigt ninja häst, men det visste nog alla redan! :'D
-
-
Älskar dig, min lilla turbonisse.
-
-
* Jag har slutat dricka coca cola.
Försöker, iallafall.
-
-
* Jag tycker att det är SÅÅÅHÄÄÄR skönt att konfan är över.
-
Haha, lilla rassebooi!
-
-
Haha, förlåt, har verkligen ingenting att skriva om.. :O

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0