What doesn't kill you makes you stronger

Hallojs, igen!
-
Har verkligen inte gjort någonting vettigt idag. Luggit i sängen hela dagen och kollat på Oth.
Somnade runt 4 innan och sov till typ 5. Då steg jag upp, tog på mig kläder och drog upp till mamma. Fotade lite på vägen, så det kommer kanske lite bilder sen. :)
Är så sjukt trött men vet inte varför, jag menar, jag har sovit mer än vad jag brukar, haha. Jaja, sitter här hos mamma och ska snart dra ner till pappa igen, hehe. Skulle hämta en film, Harry Potter 4, så nu kan jag kolla på det ikväll. Om jag inte somnar vilket är stor chans, haha! :)
Men vi hörs senare, om jag får låna pappas data vilket jag måste göra! Bara håller tummarna att min data kommer imorgon.


2 bilder för ett tag sen!

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0