All you need is love, love is all you need

Hallojs!
 
När väckarklockan ringde idag var det en trött tjej kan jag ju be om att få tala om, haha! Kan ju även säga att jag fucking total hatar vädret, dö.
Halvsov en timme efter jag kommit hem, eftersom att min familj inte lät mig sova längre. Sen har jag typ bara städat och packat lite. Red min fina innan också en sväng, han var så duktig så! Min lilla mys pojke. Ska ner till stallet om någon timme och släppa in dom också, haha asså orkar inte..
Imorgon är det även skola, jag orkar verkligen inte.. Lär väl inte få gå så mycket i skolan heller om dom ska börja skicka hem eleverna för att vi svär!
 
Men vi kan ju sammanfatta mitt höstlov.. Bortsett från att rida några gånger, så har jag.. Hmm, ätit och sovit. Luggit i sängen hela dagarna, kollat på film och spelat sims. Bra sofie, du kommer sluta rullandes fram.
 
Jaja, nu ska jag kolla någon bra film. Pussheej!
 
asså jag älskar hans svans <333
 
lite sådär gaaamla random bilder.
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0