Do you remember?

Idag hängde Agnes med till stallet.
 
Hon fick rida Lodis, och det gick faktiskt suuuperbra! :) Red bara en liten sväng då Lodis är sjuk. Jag vet inte om jag sagt det innan, men så är det.
Gick med Baby Doll också, hon var superduktig!! Haha, sen i stallet tog vi ut Lodis i stallgången ( dom kan se varandra och allt ) , men rätt var det var hoppade Baby Doll över boxdörren! haha, lite sjukt i.o.m att det inte alls är mycket plats och den är högre än vad hennes manke är. Hopphäst next!
 
Mamma red Prince också, så jag passade på att ta ut Curiosa. Blev en lång runda, ganska ny för henne och hon har aldrig ridit där själv så hon var ganska osäker om man kan säga så. Men hon var superduktig, fick lite panik och lite missförstånd här och där men ändå supernöjd! Lilla ponnybuus. <3
 
Nu sitter jag här i sängen med datorn och är helt slutkörd, kämpar för att hålla ögonen öppna och vill ha en kall coca cola och en god pizzaa. hejdå
 
Hur söta är dom inte liksom?? :D
 
Mina fina hästar! Hälsade och myste med Prince lite i hagen med, men blev inga bra bilder dock!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0