Every second is a memory

Hejhej!
 
Klockan är strax över halv två och jag är pigg som fan!
Ska upp klockan 8 imorgon, haha asså jag pallar inte, blir så jävla arg på mig själv, kommer vara helt död imorgon. -.-' 
Får försöka att inte somna imorgon efter stallet för har typ massa saker jag ska göra. Städa, packa, stallet.. Okej, det var allt men ändå, det får mig att känna mig asstressad, haha. störd sofie
Sista dagen ledigt imorgon, sen skola.. Funderar på att typ bli sjuk och vara ledig dom kommande månaderna.
 
Men nu ska jag snacka lite med mina awesome vänner, så får vi se när jag somnar! puss
 
 
Beställt klänning och skor med, till nyår, haha! ;)
Har inte klätt upp mig så mycket innan då vi typ bara kollat på film och så, der kändes lite onödigt då liksom.. Men äsch, får klä upp mig lite detta året, när ska man annars göra det liksom? ;) Haha!
Bild från förra nyår! Haha som sagt, inte så uppklädda ;) Förutom söta Fanny då!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0