It's hard to forget someone who gave you so much to remember.

Hallojs!
 
Sorry för dålig uppdatering!
Somnade tidigt igår och så ställde jag klockan idag för att släppa ut hästarna, var döende ett tag asså. Sen somnade jag om så ringde klockan återigen några timmar senare eftersom att vi skulle ut och äta lite med släkten! :)
Sen har jag städat och packat dom senaste timmarna, mindre kul men det behövdes ju, haha.
Ska släppa in hästarna om någon timme och sen vill jag bara sova för är så sjukt trött, känner mig febrig och har ont i huvudet, antingen är det sömnsbrist eller så håller jag på att bli sjuk. :( döö!
Men nu ska jag väl kolla någon film, pallar inte skolan imorgon alltså, haha.
pusshej!
 
och ne, nu kände jag för att dela av mig lite med mitt liv, här har ni lite random bilder på allt möjligt, mig, några av mina kompisar, hästar osv.
 
 
vissa bilder är jättegamla också, haha!
 
//Sofie

 

 
 
 
 

 

 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0