Like i love you

Var lite arg på Prince innan, ursäkta för det haha!
 
Men tog som sagt Curiosa istället. Hon var pigg, och för en gångs skull skötte hon sig faktiskt över förväntan. Gjorde mycket halter och övergångar med henne, hon skötte det super! Eller ja, iallafall när det skulle gå framåt, haha! Haha, sen sista galoppsträckan.. Omg, det är helt sjukt vad hon kan springa, haha tårarna rann!! Nej, hon var härlig idag och det gick väldigt bra, det är så himla kul att rida henne, hon är så ponnyaktig!
 
Får väl ringa Fanny någon dag så får vi väl ha en liten galopptävling mellan Sunny och Curiosa.. Spännande, men tror ändå mitt lilla krutpaket tar dom.. Haha, jag intalar mig själv det iallafall, för jag hatar att förlora. ;)
 
sen när jag var i stallet, jooo men dååå kan prince komma till mig i full fart! haha, asså nu är jag trött och pallar inte livet, speciellt inte när det är onsdag imorgon. godnatt
 
finfina tjejen! - gammal bild men ändå -
 
 
hahaha, asgammal bild, men var tvungen att ta den för han är så söt, hahaha ser helt muppiga ut!
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0