Lite sanningar om mig själv

* Jag är en ganska svartsjuk tjej av mig egentligen.
Jag säger ingenting, men i mitt huvud så är det typ, dööö hahah.
 
haha, eller vad säger ni tjejer, känner ni igen er? ;) hahhahaha!
-
-
*  Jag är typ den lataste personen som finns..
Orkar inte ens gå ner och svara i telefonen numera, haha.. Men är det till mig eller om det är viktigt får man väl ringa på min mobil eller fortsätta ringa tills man svarar, haha.
-
-
* Jag tycker det är jättegulligt med killar som gråter till filmer!
-
-
* Jag spelar på medium och på vissa låtar hard på guitar hero! hahaha grym tjej alltsåååå.
 
google bild.
-
-
* Min största fobi är spindlar och möss, men jag har alltid velat ha en orm!
 
såg denna klockrena bilden på google, det ska väl vara en spindel och en mus.. eller? hahah
 
gammal bild , hihih men fan vad cool jag kände mig när jag höll den ormen, haha! Större än den ser ut ;)
 
-
-
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0