Losing your memory

Hallojs!
 
Vet att uppdatering suger, haha.
Men igår var jag i Värnamo typ hela dagen, köpte nya skor och så. Hade dataförbud ändå, lol haha, men somnade tidigt så det spelade inte så stor roll. :)
Dagen var jobbigt, hatar onsdagar. Har känt mig sjuk denna veckan också, eller ah, ständig huvudvärk och känt mig febrig, hata. Får se om jag orkar gå till skolan imorgon, skulle egentligen inte gått idag men hade prov och missar man en onsdag får man ju typ ta igen 100 saker. FÅR DAMP
Idag händer ingenting, ska typ chilla framför någon serie/film med te, ohyeah.
Men uppdaterar senare, puss
 
lite randombilder från olika dagar. mange bjuder
sött
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0