Love life ♥

Hemma efter en awesome kväll i jkpg med mina underbara vänner! 
 
Vi var 15 personer som åkte, haha även om inte alla kunde hänga med hade jag det riktigt nice. Vi gjorde lite allt möjligt, mcdonalds, bio, shopping och skämt ut oss rejält har vi också. ;)
Filmen var väl sådär faktiskt, klart att den var bra men eftersom att jag redan visste vad som skulle hända var det inte så kul, men jaja. Men helt sinnessjukt vad Edward och Jacob är snygga, shit.
Nu sitter jag här med godis och cola, ska kolla på någon film, är helt slut, haha! Ska släppa ut hästarna imorgon också, haha orkar inte..
 
Jaja, lite bilder från kvällen!

fotade med iphonen också, därav kvaliten ;)
 
sött par och coola tjejer i solbrillor asså, hahaha
 
Har seriöst världens bästa vänner, love u guys! ♥
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0