Stop trying so hard for people who arn't even worth your time.

 
Ååååh, var med om världens hemskaste sak nyss.
 
Var i stallet, går in i Curiosas box, mitt i hörnet ser jag en liten musjävel, den hade så stora ögon att jag trodde dom skulle ploppa ut förfan. O.o Anyway, jag pratade, slog i väggarna och var skitnervös, men det lilla aset satt kvar. Sen så sparkade jag lite spån mot den.. Och på 1/10 sekund sprang den 2 meter, mot mig.
Jag skrek och sprang därifrån, fick panik och började gråta och ringde mamma och pappa för att dom skulle komma ner och hjälpa mig för jag vågade inte gå in i stallet igen, men nej.
Aja, tog av hästarna täcket ute och så så fick dom gå in själva så sprang jag snabbt som fan och stängde boxdörrarna, aldrig igen, usch fyfan. :(
 
Nu kollar jag på The Hunger Games, den filmen är sjukt bra!
Så snygga killar också, Liam Hemsworth och Josh Hutcherson, omg. <33
Dock är den inte klar förrens 12, kommer vara död imorgon. 
 
 
mums
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0